Zapytanie o produkt
W przypadku tej serii wystarczy impuls startowy (ręcznie, pneumatycznie zdalnie sterowany, elektrycznie lub w trybie awaryjnym). Proces uruchamiania odbywa się wtedy automatycznie. Specjalnie zaprojektowany system rozrządu powoduje, że zębnik jest delikatnie cofany w pozycji "ząb przed zębem", obracany dalej i ponownie włączany. Po oczkowaniu proces uruchamiania odbywa się automatycznie i musi zostać zakończony po osiągnięciu prędkości zapłonu. Można to osiągnąć ręcznie lub automatycznie poprzez monitor prędkości. Następnie zębnik jest wysuwany z koła zębatego przez siłę sprężyny. Moc przekazywana jest z napędu silnika na zębatkę poprzez wolne koło, które jednocześnie chroni rozrusznik przed ewentualnym uszkodzeniem podczas wyprzedzania przez diesla. Ze względu na zasadę działania, rozruszniki tej serii nie wymagają fazowania powierzchni czołowych na zębniku i pierścieniu.
Cechy użytkowe
- Ochrona wieńca zębatego
- Brak fazowania powierzchni czołowej na wieńcu zębnika i koła zębatego
- Wysoka wydajność rozrusznika przy niskim zużyciu powietrza
- Urządzenie do powolnego skręcania
- Długa żywotność
- Brak konieczności stosowania smarownic (przy pracy na powietrzu)
- Stalowe i brązowe zębniki
- Nadaje się do sterowania ręcznego i zdalnego (automatyczny start)
- Praca nawet w ekstremalnych warunkach klimatycznych
- Przeciwwybuchowa