Zapytanie o produkt
Proces rozruchu odbywa się poprzez stopniowe otwieranie zaworu samozamykającego lub zaworu głównego, który zazwyczaj jest zamontowany bezpośrednio na rozruszniku.
Ciśnienie tłoka załączającego powoduje osiowe przesunięcie zębnika w kierunku koła zamachowego, przy jednoczesnym powolnym ruchu obrotowym.
Po załączeniu zębnika rozpoczyna się właściwy proces rozruchu, który musi być zakończony zamknięciem zaworu samozamykającego / głównego po osiągnięciu prędkości zapłonu. Aby rozrusznik nie osiągał niedopuszczalnie wysokich prędkości obrotowych podczas wyprzedzania przez silnik Diesla, jest on chroniony przez zintegrowane sprzęgło wielopłytkowe.
Cechy użytkowe
- Wysoka wydajność rozrusznika przy niskim zużyciu powietrza
- Niezależność od magazynowania energii elektrycznej
- Możliwość sterowania ręcznego i zdalnego (rozruch automatyczny)
- Urządzenie wolnoobrotowe
- Długa żywotność
- Brak konieczności stosowania smarownic (przy pracy na powietrzu)
- Stalowe i brązowe zębniki
- Praca nawet w ekstremalnych warunkach klimatycznych
Zabezpieczenie przed wybuchem