BLANCO GmbH + Co KG
23.07.2021 00:07
Nowa marka korporacyjna od października 2021 r
Bardziej nowoczesna, bardziej cyfrowa i bardziej sprawna: tak prezentuje się Blanco Professional Group dziewięć miesięcy po objęciu stanowiska przez Egona Koflera jako nowego Dyrektora Zarządzającego. W związku z tym, po pełnym wyzwań roku 2020, firma ponownie spogląda w przyszłość. Świeży, nowoczesny wygląd i ambitne cele znajdą swoje odzwierciedlenie również w nowej marce korporacyjnej, która zostanie wprowadzona na początku października 2021 roku.
"Nasza nowa marka jest nośnikiem wartości, za którymi opowiadamy się dzisiaj: Nowoczesna, sprawna i bezkompromisowo zorientowana na klienta. Połączy to nasz dynamizm z bezpieczeństwem, jakie nadal będziemy mieli jako część Blanc & Fischer Familienholding" - podkreśla Dyrektor Zarządzający Egon Kofler.
Silna marka - dla firmy i jej produktów
Nowej nazwie towarzyszy również połączenie marek firmy i produktów. W przyszłości nowa nazwa firmy będzie również używana do identyfikacji produktów, co w jasny i spójny sposób odzwierciedli ich pochodzenie. "W ten sposób produkt i marka korporacyjna wzmacniają się wzajemnie", podkreśla Egon Kofler.
Nazwa nowej marki korporacyjnej oraz cała identyfikacja marki, w tym logotypy, zostaną ogłoszone we wrześniu. Wkrótce potem, na targach gastronomicznych Host w Mediolanie w październiku, nowa tożsamość marki zostanie po raz pierwszy zaprezentowana szerokiej publiczności profesjonalistów. Firma zaprezentuje tam również nową gamę produktów.
16.06.2021 00:00
2020 rok działalności Grupy Zawodowej Blanco