Katalog

Hunan Yutong Mining Equipment Co., Ltd.

Hunan Yutong Mining Equipment Co., Ltd.

Hunan Yutong Mining Equipment Co., Ltd.

Powrót do przeglądu

Lokomotywy elektryczne (CTY5) firmy Hunan Yutong Mining Equipment Co., Ltd.

Zapytanie o produkt  

Podziemna przeciwwybuchowa lokomotywa górnicza z akumulatorem 5 ton

Lokomotywa elektryczna akumulatorowa jest rodzajem urządzenia trakcyjnego zasilanego z akumulatorów, które jest powszechnie stosowane w kopalniach. Istnieją dwa rodzaje lokomotyw elektrycznych akumulatorowych, typ przeciwwybuchowy i typ zwykły. Typ przeciwwybuchowy jest stosowany głównie w kopalniach węgla. Istnieje również wiele opcji w zakresie regulacji prędkości i metod hamowania. Metody regulacji prędkości obejmują oporową regulację prędkości, choppingową regulację prędkości i regulację prędkości z przemianą częstotliwości. Metody hamowania obejmują czysto mechaniczne hamowanie, hamowanie hydrauliczne i hamowanie sprężonym powietrzem. Dodatkowo jako pomocniczą metodę hamowania można wybrać hamowanie elektryczne.

5 ton Lokomotywa akumulatorowa
Masa całkowita (t): 5 ton
Rozstaw torów (mm): 600,762.900
Trakcja (KN): 7,06
Max. trakcja (KN): 12,26
Prędkość(km/h): 7
Napięcie (V): 250V
Moc (KW): 7,5 KWx2
Wymiary

Długość (mm): 3170
Szerokość (mm): 920,1082lub 1220
Wysokość (mm): 1550
Rozstaw osi (mm): 850
Średnica kół (mm): 520
Min. promień łuku (m): 6
Sterownik: Resistencia lub IGB lub sterownik VF
Metoda hamowania: Hamulec mechaniczny/hydrauliczny

Zalety naszego produktu

1. Zastosowanie wysokiej jakości blach stalowych, specjalny proces odrdzewiania zapewnia większą odporność na korozję i nadaje się do trudnych warunków górniczych.
2. Produkcja silników we własnym zakresie, zastosowanie materiału izolacyjnego o wysokiej dźwigni i czystej miedzi, zapewnia potężną siłę trakcyjną i nadaje się do trudnych warunków górniczych.
3.Powierzchnia zespolenia przekładni osiągnąć więcej niż 80%, co jest o wiele więcej niż standard.
4.Profesjonalnie zaprojektowane i dostosowane rama zapewnić bezpieczną jazdę i unika spadania z szyn.
5.Różnorodność metod hamowania można wybrać, hamulec powietrzny, hamulec hydrauliczny, hamulec elektryczny, hamulec mechaniczny, aby zapewnić bezpieczeństwo jazdy.
6. 40 lat bogate doświadczenie z możliwością projektowania i zrobić niestandardowy produkt zgodnie z wymaganiami.
7. Sprawdzanie fabryki online-wizyta

Test fabryki
Test lokomotywy górniczej
1.Przed uruchomieniem lokomotywy, przeprowadzić debugowanie biegu, oświetlenie, bieg, i regulacja hamulca itp. w celu zapewnienia normalnej pracy lokomotywy.
2.Przeprowadzenie testu na rozciąganie przed opuszczeniem fabryki, aby zapewnić wydajność obciążenia lokomotywy spełnia normy. Nasze standardy projektowe zazwyczaj przekraczają normę krajową o 10%-20%.
3.Przeprowadzenie różnego rodzaju testów bieżących przed opuszczeniem fabryki, aby zapewnić wydajność i normalną pracę całej lokomotywy. Może dostosować się do różnych trudnych warunków w symulowanych warunkach pracy.

Test silnika
Silnik musi przejść przez wiele procedur kontrolnych przed opuszczeniem fabryki, a każdy silnik musi być przeprowadzony z eksperymentami obciążeniowymi.
Silniki przeciwwybuchowe są przeprowadzane z testem ciśnienia wody.
Wszystkie testy silnika mają na celu zapewnienie, że może on dostosować się do trudnych warunków pracy. Przypadki
1. Dobra opinia o naszej lokomotywie na baterie litowe od klienta z Ameryki Łacińskiej
2. W celu rozwiązania problemów z bateriami kwasowo-ołowiowymi. Ponad 30 lokomotyw elektrycznych z bateriami ołowiowo-kwasowymi w tej dużej kopalni zostało zamienionych na lokomotywy elektryczne z bateriami litowymi, co poprawiło entuzjazm pracy i wydajność produkcyjną pracowników, obniżyło koszty i było bardziej przyjazne dla środowiska.
3. Górniczy wózek wiertniczy zaprojektowany przez Sunward Co., ma niewielkie rozmiary i prostą konstrukcję, więc miejsce na umieszczenie baterii litowej na nadwoziu jest bardzo ograniczone.
Zgodnie z ograniczeniem wielkości, nasza firma zaprojektowała plan zasilania litem, który
doskonale rozwiązuje problem miejsca na zasilanie litem.
W celu dostosowania się do specjalnego środowiska przemysłowego i górniczego oraz poprawy wydajności transportu, partia 2,5-tonowych lokomotyw elektrycznych z bateriami litowymi została zaprojektowana dla klientów Myanmar

Zapytanie o produkt  

Więcej produktów w kategorii Lokomotywy elektryczne

Lokomotywy elektryczne (CJY14)

Elektrowóz 14-tonowy ma siłę trakcyjną do 140 ton i może kontynuować pracę tak długo, jak długo istnieje sieć trakcyjna. Dobre parametry trakcyjne i wytrzymałość 14-tonowej napowietrznej lokomotywy...

Lokomotywy elektryczne (CTY2.5)

Projekt pociągu turystycznego dla górniczego parku rozrywki, największej kopalni Alumitu.
2 sztuki 2,5 tonowej lokomotywy na baterie litowe i 3 sztuki wagonów do przewozu ludzi, z rozstawem to...