Hunan Yutong Mining Equipment Co., Ltd.
Lokomotywy elektryczne (CTY5) firmy Hunan Yutong Mining Equipment Co., Ltd.
Podziemna przeciwwybuchowa lokomotywa górnicza z akumulatorem 5 ton
Lokomotywa elektryczna akumulatorowa jest rodzajem urządzenia trakcyjnego zasilanego z akumulatorów, które jest powszechnie stosowane w kopalniach. Istnieją dwa rodzaje lokomotyw elektrycznych akumulatorowych, typ przeciwwybuchowy i typ zwykły. Typ przeciwwybuchowy jest stosowany głównie w kopalniach węgla. Istnieje również wiele opcji w zakresie regulacji prędkości i metod hamowania. Metody regulacji prędkości obejmują oporową regulację prędkości, choppingową regulację prędkości i regulację prędkości z przemianą częstotliwości. Metody hamowania obejmują czysto mechaniczne hamowanie, hamowanie hydrauliczne i hamowanie sprężonym powietrzem. Dodatkowo jako pomocniczą metodę hamowania można wybrać hamowanie elektryczne.
5 ton Lokomotywa akumulatorowa
Masa całkowita (t): 5 ton
Rozstaw torów (mm): 600,762.900
Trakcja (KN): 7,06
Max. trakcja (KN): 12,26
Prędkość(km/h): 7
Napięcie (V): 250V
Moc (KW): 7,5 KWx2
Wymiary
Długość (mm): 3170
Szerokość (mm): 920,1082lub 1220
Wysokość (mm): 1550
Rozstaw osi (mm): 850
Średnica kół (mm): 520
Min. promień łuku (m): 6
Sterownik: Resistencia lub IGB lub sterownik VF
Metoda hamowania: Hamulec mechaniczny/hydrauliczny
Zalety naszego produktu
1. Zastosowanie wysokiej jakości blach stalowych, specjalny proces odrdzewiania zapewnia większą odporność na korozję i nadaje się do trudnych warunków górniczych.
2. Produkcja silników we własnym zakresie, zastosowanie materiału izolacyjnego o wysokiej dźwigni i czystej miedzi, zapewnia potężną siłę trakcyjną i nadaje się do trudnych warunków górniczych.
3.Powierzchnia zespolenia przekładni osiągnąć więcej niż 80%, co jest o wiele więcej niż standard.
4.Profesjonalnie zaprojektowane i dostosowane rama zapewnić bezpieczną jazdę i unika spadania z szyn.
5.Różnorodność metod hamowania można wybrać, hamulec powietrzny, hamulec hydrauliczny, hamulec elektryczny, hamulec mechaniczny, aby zapewnić bezpieczeństwo jazdy.
6. 40 lat bogate doświadczenie z możliwością projektowania i zrobić niestandardowy produkt zgodnie z wymaganiami.
7. Sprawdzanie fabryki online-wizyta
Test fabryki
Test lokomotywy górniczej
1.Przed uruchomieniem lokomotywy, przeprowadzić debugowanie biegu, oświetlenie, bieg, i regulacja hamulca itp. w celu zapewnienia normalnej pracy lokomotywy.
2.Przeprowadzenie testu na rozciąganie przed opuszczeniem fabryki, aby zapewnić wydajność obciążenia lokomotywy spełnia normy. Nasze standardy projektowe zazwyczaj przekraczają normę krajową o 10%-20%.
3.Przeprowadzenie różnego rodzaju testów bieżących przed opuszczeniem fabryki, aby zapewnić wydajność i normalną pracę całej lokomotywy. Może dostosować się do różnych trudnych warunków w symulowanych warunkach pracy.
Test silnika
Silnik musi przejść przez wiele procedur kontrolnych przed opuszczeniem fabryki, a każdy silnik musi być przeprowadzony z eksperymentami obciążeniowymi.
Silniki przeciwwybuchowe są przeprowadzane z testem ciśnienia wody.
Wszystkie testy silnika mają na celu zapewnienie, że może on dostosować się do trudnych warunków pracy. Przypadki
1. Dobra opinia o naszej lokomotywie na baterie litowe od klienta z Ameryki Łacińskiej
2. W celu rozwiązania problemów z bateriami kwasowo-ołowiowymi. Ponad 30 lokomotyw elektrycznych z bateriami ołowiowo-kwasowymi w tej dużej kopalni zostało zamienionych na lokomotywy elektryczne z bateriami litowymi, co poprawiło entuzjazm pracy i wydajność produkcyjną pracowników, obniżyło koszty i było bardziej przyjazne dla środowiska.
3. Górniczy wózek wiertniczy zaprojektowany przez Sunward Co., ma niewielkie rozmiary i prostą konstrukcję, więc miejsce na umieszczenie baterii litowej na nadwoziu jest bardzo ograniczone.
Zgodnie z ograniczeniem wielkości, nasza firma zaprojektowała plan zasilania litem, który
doskonale rozwiązuje problem miejsca na zasilanie litem.
W celu dostosowania się do specjalnego środowiska przemysłowego i górniczego oraz poprawy wydajności transportu, partia 2,5-tonowych lokomotyw elektrycznych z bateriami litowymi została zaprojektowana dla klientów Myanmar
Więcej produktów w kategorii Lokomotywy elektryczne
Lokomotywy elektryczne (CJY14)
Elektrowóz 14-tonowy ma siłę trakcyjną do 140 ton i może kontynuować pracę tak długo, jak długo istnieje sieć trakcyjna. Dobre parametry trakcyjne i wytrzymałość 14-tonowej napowietrznej lokomotywy...
Lokomotywy elektryczne (CTY2.5)
Projekt pociągu turystycznego dla górniczego parku rozrywki, największej kopalni Alumitu.
2 sztuki 2,5 tonowej lokomotywy na baterie litowe i 3 sztuki wagonów do przewozu ludzi, z rozstawem to...