Baoding Guokun może produkować różne pokrywy łożysk silników elektrycznych z żeliwa szarego, żeliwa sferoidalnego, żeliwa zgodnie z rysunkami. ASTM A48, ASTM A536 to zwykłe żeliwo stosowane do odlewów silników.
Baoding Guokun to fabryka odlewów z 25-letnim doświadczeniem w procesie formowania piaskowego i odlewania inwestycyjnego części odlewniczych silnika i silnika, obudowy silnika, wspornika końcowego, ramy, wentylatora chłodzącego, wspornika końcowego, obudowy łożyska i innych niestandardowych odlewów silnika z żeliwa, staliwa i stopów aluminium. Co to jest pokrywa łożyska silnika lub pokrywa końcowa silnika?
Odlewana pokrywa łożyska silnika jest ważną i ochronną częścią odlewniczą silnika, która uszczelnia i osłania łożyska w silniku elektrycznym, zapobiegając przedostawaniu się zanieczyszczeń, takich jak kurz i wilgoć, jednocześnie pomagając zachować smarowanie, wydłużając w ten sposób żywotność łożyska i poprawiając wydajność silnika.
Na czym polega proces odlewania żeliwnej pokrywy silnika?Proces odlewania piaskowego to przemysłowy proces odlewania metali, który polega na tworzeniu formy z piasku i wlewaniu do niej stopionego metalu, zwykle używanego do odlewania kształtowanych części o niemal dowolnej konstrukcji, w tym dużych części i tych z wewnętrznymi przejściami. Baoding Guokun może produkować różne części odlewane w piasku z żeliwa, żeliwa sferoidalnego, żeliwa szarego, stali niskowęglowej, stali miękkiej, stali stopowej do pomp, zaworów, rolnictwa, kolei, dróg, wózków widłowych, uprawy roli, górnictwa, motoryzacji, medycyny, żywności i samolotów itp.
Jaki jest materiał na niestandardową pokrywę silnika elektrycznego?
- Pokrywa łożyska silnika z żeliwa sferoidalnego
- Pokrywa silnika z żeliwa szarego
- Pokrywa silnika ze stali nierdzewnej
- Pokrywy silnika ze stali stopowej
- Pokrywy silnika ze stali węglowej
- Pokrywy silnika ze stopu aluminium